Tisdag

Hej bloggen! Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag sisårdär. Kunde inte somna igårkväll, vilket ledde till att jag vaknade sent idag och missade min svenksa redovisning. Får ta ett snackt med läraren, hoppas det ordnar sig. Jag kommer bort från mina tankar när jag är i skolan, folket är så underbart här att allt känns perfekt, just idag iaf! Sitter på min historia B lektion nu, it suucks!! Haha, ingen riktig historia fan direkt. Har engelska B sedan, efter det lunch och naturkunskap A. Lång och tråkig skoldag. Anyway, efter skolan ska jag träffa Markii och följa med henne till tandläkaren, måste boka tid till mig själv också. Hoppas det finns till imorgon för tandköttet håller på och går under :O Undrar om det är för att jag röker alldeles för mycket? Till er rökare, har ni också problem? För jag har nämnligen rlkt i fyra år, och röker jätte mycket!

Men ni får ha det så bra babes, vet inte om jag hinner uppdatera mer idag för jag måste sätta igång med mitt historia arbete. Puss bloggen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0