Sjuk

Jag vet, jag har varit jätte dålig på att uppdatera. Men sån är jag, uppdaterar när det passar mig. Anyway, vaknade för en stund sen. Har sovit sen 03.30 igår kväll då jag kom hem efter en grym kväll! Skulle jobba egentligen idag på farsdag, men eftersom jag är sjuk så är jag hemma. Har sjukt ont i ryggen, där vid svanskottan. Jag kan inte röra på mig. Och inte bara det så vill jag spy hela tiden. Mår allmänt dåligt. Och jag har två jävla prov imorgon. Psykologi och Tyska. Vet inte vad jag ska ta mig till, har ingen ork för att plugga. Kan knappt sitta, så ont som jag har. Vill gå till läkaren imorgon men kan inte missa skoldagen:/ Orkar inte ta igen allt, om någon från METG har gjort instuderingsfrågorna till spykologiprovet och har lust att skicka dem så smsa mig eller skicka direkt på msn bara! Uppskatar det verkligen!

Nu ska jag ta en varm dusch för min rygg :( Mår jag bättre så uppdaterar jag.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Åh, ska du stå på torsdag eller? :D

2008-11-11 @ 10:06:28
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0