rubruk (?)


how can you not love it?

Jag har kollat på Gossip girl avsnitt 11, Hemmafruarna och Tila Tequila och även gjort klart och mailat in mitt historia arbete wohoo. Nu ska jag ut och ta en 5 minuters ciggpromenad sedan duscha och fortsätta plugga återigen! Samhällskunskapen och Religionen samt affärsdjuridiken väntar på mig. Dör typ snart haha.
Imorgon är jag ledig tack gode gud, ska ta en lång sovmorgon och en stor frukost för att orka plugga hela dagen.

Visst låter mina dagar intressanta? ;) Går man på Mikael elias teoretiska gymn så lider man!

Kommentarer
Postat av: Lundmark

Haha dina dagar är som mina dagar och alla andras dagar på våran pluggskola.. Tur att vi blir smarta i alla fall ;D du klarare gumman!

2008-11-21 @ 16:14:10
URL: http://metrobloggen.se/Lundmark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0