Plugg, som vanligt

Väntar på att Maria ska komma hem till mig så vi dra iväg till biblioteket och plugga. Har så mycket att göra. Det kändes som att jag gick in i väggen i skolan idag, började gråta som ett litet barn. Orkar inte mer!! Jag gör verkligen inte det. Jag orkar inte! Måste göra mitt historia arbete till idag, mitt samhällskunskapsarbete till torsdag och plugga till religionsprovet till på torsdag samt affärsdjurikprovet till på fredag. Det känns som att jag inte har något liv helt seriöst, pluggpluggplugg! Vill bara säga ett stort tack till Flisen som fanns där idag för mig, babe tack så hemst mycket för allt! Jag älskar dig :) Anyway, orkar inte skriva nåt mer om all plugg! Vad ska ni göra idag? När jag är hemma så länkar jag, i promise! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0