Onsdag



Godmorgon babes. Sovit gott? Jag sov däremot alldeles för länge, skulle upp kl 07.00 för att pluggainför provet men jag vaknade nyss. Äsch, dt vore as sköönt att få sova en timma till haha. Nej, men om 5 minuter börjar min första lektion som jag inte hinner till. Så jag ska äta frulle, fixa mig och åka till skolan för att luncha med flickorna. Blir mys! Sen har jag samhällskunskap B och Datakunskaps prov kl 15.30! Hoppas verkligen på att det går bra, annars är jag körd!

Efter skolan blire nog att kolla på resten av 90210 avsnitten som finns ute och sen plugga en snutt. Är typ helt besatt av serien. Typ bättre än gossip girl? Blir nog även att jag träffas mina fliks som jag har saknat! Ha en bra dag läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0