när livets ljusa sida blir allt mörkare

Anledningen till att jag inte har skrivit dessa dagar så som jag brukade är för att mitt hjärta är i tusen bittar. Tro det eller ej, mitt hjärta är krossad! Jag vill inte ge upp hoppet, jag vill inte..eller rättare sakt jag kan helt enkelt inte. Han var en leksak för mig, jag gick till han bara för att jag kände för det.När jag hade lust och var desperat. Jag vägrade lyssna på mina vänner som sa att det inte är rätt, jag sårade honom. Och vet ni vad det roliga är i allt? Att jag får allt tillbaka nu, jag har fallit. Jag föll för min såkallade lila leksak, killen jag utnyttjade som mest!

Nu kan jag inte vinna hans tilit tillbaks, och det känns i hjärtat. Som att jag har fått en kvin i hjärtat! Min prins, han är borta..Jag kan inte inse vad jag har gjort, jag kan inte heller inse att jag föll. Vad ska jag göra? Jag vägrar ge upp, för jag saknar honom! Jag vill ha honom i mitt liv, killen som var tokig i mig som till och med gick ner på knän och bad om en kyss första gången. Jag vill ha samma kille tillbaka..Jag vill känna mig lycklig, i hans famn kände jag mig älskad! Förtrollad!

Anledningen till att jag skriver ner detta är för att lätta på hjärtat, jag vet att han inte läser detta och därför är det skönt att ni får läsa det. Ursäkta om jag ber er läsa mina problem, men ibland är det skönt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till..

Vi kom överäns om att vi ska vara vänner, men vänner ??? Vad fan, jag kan inte se honom som en vän längre och jag tror inte heller att han kan se mig som en vän...


Ska försöka få tillbaka mig själv men det är svårt, har struntat i plugget allt, kan inte göra något känner mig hjälplös!!!
Vill bara tacka mina underbara vänner Maria Markii och Dina som har funits vid min sida sen mitt hjärta föll, ni har varit med och sett, tack  babes! Ni är helt underbara ♥

Kommentarer
Postat av: Linda.

super fin blogg !

2008-11-04 @ 08:12:12
URL: http://misspeerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0