Lördag

Guten morgen bloggen! Har inte haft tid att uppdatera men från och med måndag ska jag uppdatera regelbundet jag lovar. Hoppas ni mår bra iaf! Jag vaknade nyss efter alla sms haha, så nu ska jag käka frulle.

Anyway, igår åkte jag med Valasia och träffad Schöön i stan, vi gick till 60´s och käkade/fikade. Alex Josef och Gio kom förbi och satte sig ner med oss, fett mys! Meningen var att vi skulle träffa Vagge från helsingborg och Kostas från Uppsala men det dröjde lite innan dem kom. Så Cissi han också dyka upp och sätta sig ner med oss hihi =)
Sen när killarna komdrog hälften till donken och hälften till kungshallen. Det var riktigt mys och få träffa alla. Sen så åkte vi till rinkbey till grekiska föreningen där vi mötes utav andra greker, men anyway som ni ser har jag ingen skrivlust. Jag återkommer när jag är på topp. Puss


 jag och babe!

(alex huvud) Cissi och Schön <3

muuummss!

babys!

Mer bilder kommer sen för jag orkar inte sitta vid datan nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0