Janna goes crazy


Hej bloggen. Det var ett tag sen, men nu är jag tbx iaf. Tänker inte gå in jätte mycket på varför jag inte bloggade för att jag vill hålla det privat helt enkelt. En anledning var för att jag har fått springa fram och tibx till läkarna pga min rygg. Har problem med ryggen, kan knappt röra mig. Så jag kände verkligen inte för att blogga. Men nu mår jag bättre, kan knappt bärga mig åt att få röra mig hur jag vill haha. Sen så har jag haft och har fortfarande enormt mycket plugg. Man hinner inte andas mellan alla prov och inlämningar. Kämpigt är det, but i can do it! :)

Idag har jag inte gjort så mycket faktist, hade seminarium imorse och därefter samhällskunskap. Sen lunchade jag med tjejerna + Jonathan ;) Dig får man inte glömma haha. Åkte hem lämnade mina saker och åkte tillbaka till stan för att träffa Maria. Kl 15.00 åkte jag till rissne för att hämta min lilla prins från skolan. Han envisades med att äta pizza. Hade inget annat val, så jag tog honom till rissnes pizzaria som han verkligen avgudar. Men gott var det iaf! Så mysigt å få umgås med pojken min en stund. Brukar inte lägga ner så mycket tid på honom annars faktist, vilket jag ska ändra på!

Nu ska jag börja på min religions inlämning och sedan ta en sväng ut med tjejerna. Men vi hörs senare babes.

Kommentarer
Postat av: Linda

stackarn krya på dig :( jorå helt ok :)<3

2008-11-13 @ 17:39:25
URL: http://nerdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0