Han får inte gifta sig,

Helt seriöst så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag kan inte sova, har suttit och kollat på OC säsong ett. Kan inte smälta det jag fick veta för två dagar sen, vet inte om jag borde dela med mig? Men jag vill verkligen bara skriva ut allt istället för att skrika. Jag har inte agerat helt för jag har inte trott på det eller rättare sakt viljat tro på det. Kommer ni ihåg killen som jag saknade om? Killen som verkligen gjorde allt för mig en gång i tiden men som jag lekte med? Han ska gifta sig, Han ska gifta sig. Han ska gifta sig. Wtf :O:O:O Jag känner mig helt lost, jag vill inte!! :(;( Okej, nu kanske ni tror att han är typ 30 bast och ska gifta sig men nej, relax han ska fylla 21 så its ok ;) Men neeeeej inte my drug, han får integifta sig :(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0