Fredag - Mot älvsjö

Godmorgon bloggen. Hoppaupp ur sängen, dags för gymnasiemässan. Sitter och sminkar mig och lyssnar även på Katy Perrys I kissed a girl och peppar haha. Ska åka iväg snart och träffa Eve för att ge oss av till älvsjö. Juste, jag är faktist jätte irriterad :O METG tröjorna som vi ska ha på oss idag på mässan dödar mig! Det är en piké tröja, men storlekarna är så j*vla små ååå :O:O Haha håller typ på att explodera. Något jag ser fram emot är att Rinkebyskolan ska också komma dit idag, och jag har saknat dig. NOT!! Haha.

Men vi får höras senare babys, vet inte direkt när jag kommer hem men en senare uppdatering får ni iaf! Pussen

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag kommer vid 13 ungefär, hoppas du är där d:)

2008-11-14 @ 08:04:03
URL: http://menageatrois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0