Första advent

Godmorgon babes, jag vaknade nyss utav att mamma kom in och tjatade om jag inte skulle sova bort hela dan, Har fått värdens baksmälla asså haha, men kul var det igår iaf! Började shotta hemma hos M och sedan drog vi till donken för att käka. Runt 11 så träffade vi grabbarna i tensta och började dricka ännu mer. När kl var 02.00 beslöt vi oss för att gå till grekiska festan och kolla läget. Det var faktist helt okej, var hemma igen runt 04.00! Hade ganska roligt iaf, hoppas ni också hade det! :) Anyway, nog om igår nu ska jag duscha och äta en stor frukost och försöka varava ner mitt huvud gör ont haha. Ska dra till kista och ta en fika med de som känner för att hänga med. Sen ska jag plugga engelska och psykologi. Yeah, men vi hörst senare babes. Och glöm inte, det är första advent idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0