For old times sake

Kom hem för ett par timmar sen, hittade inget :/ Får ta och åka till barkaby imorgon istället. Har suttit och läst i min bok, så jävla utråkad jag är haha, orkar inte mer. Va inne på facebook en snutt och hittade några bilder på mig som jag inte hade sett tidigare haha, ser förjävlig ut :p Bilderna togs för snart ett år sen hemma hos Rosa, saknar gamla METG stämningen :( Håller ni med METGare? Och jag saknar min Rosa, fuck att skolan ska vara som den är i år :/


haha Mia babe, vad gör vi :'D

janna <3 vattenpipa ;)

haha Amanda (a)

miss it, <3

Kommentarer
Postat av: Linda

metg är skruuuuvat nu efter sommarn :s

2008-11-02 @ 20:25:54
URL: http://nerdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0