+

Heej babes! Jag sitter  framför mina två datorer och pluggar som fan, har typ slitit med plugget hela veckan. På två dar har jag typ sovit 8 timmar samanlagt :/ Känner mig helt slut. Men det spelar ingen roll, för ikväll kommer jag ändå inte sova, ska göra klart mitt historia arbete =) Så skönt det kommer kännas när det väll är klart!

Tänkte tipsa er om en sida jag hittade för en stund sen som jag har typ blivit besatt av redan haha, det är en gratis sida men der är enkelt att samla ihop poäng. Genom att värva vänner och göra en massa gratis erbjudade får man massor med poäng, inte som gratismakeup tex där man får 1 poäng :/ Här får man mycket poäng, och mycket gratis prylar!

Prova ni med, nedan finns länken!

http://www.gratissajt.se/?r=2219

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0