Blogg tips

Nu kommer jag länka till några av de bloggar jag brukar läsa dagligen. Delar med mig ett par stycken idag, fler kommer i veckan för plugget väntar fortfarande på mig som ni vet .. (?)

Kenza : Favorit bloggen, tror inte att ni har missat den haha. Läser den flera gånger om dagen faktist (a)
Petra : Tjejen är sjukt snygg!
Mimmi : Söta mimmi, allt om hennes vardag till mode och shopping :)
Dimitra :  Ni kommer inte ångra er jag lovar, älskar henne! =)

Länka era favorriter till mig om ni orkar, Kenza har varit min favorit länge nu. Vill hitta någon ny ;)
Plugget väntar, ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: sinem

Vad hände med bbella? :O

2008-11-18 @ 20:06:47
URL: http://ssinem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0