Allt mellan himmel och jord!


favorit bilden, dog typ när Maria skickade den till mig

Heej babes. Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag skit bra faktist haha är på´jävligt bra humör, kan bero på att jag är skit  trött typ haha. Var tvungen att åka till skolan och lämna in en inlämning så jag gjorde det. Tog även en lång rökpaus med Nina. Snackade om allt mellan himmel och jord. Nu ska jag sova en stund och sen göra affärsdjuruksprovet. Läser det på distance. Juste, Britney´s skiva släpps idag. Wohoo, hinner nog inte köpa den idag så den får bli min imorgon. Läste även att hennes europa turne kommer bara vara i London mellan den 3-5 juni (?) Suger ju, jag hoppades på att hon skulle komma till sverige. Hon var ju här för ett par år sen, när jag gick i 6an. Glömmer aldrig den dan, var nog den bästa dagen i mitt liv. Min dröm hade gått i uppfyllelse. Fastän jag var liten så älskade jag henne lika mycket som jag älskar henne idag. Men om det stämmer och det är bara i London då får jag redan nu spara pengar, för jag ska fyfan till London och se henne!! Någon som hänger med ? =D

Vad som händer ikväll är inte bestämt ännu, men vi får se. Vad ska ni göra?

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Så söt bild :)

2009-01-16 @ 20:30:11
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0