useagun



Guten morgen babes. Jag gick upp nyss, jag orkar inte gå på min tyska lektion så jag skippar det. Istället ska jag äta en stor frukost med mamma som är hemma. Orsaken till varför jag inte bloggade under en längre period vill jag inte gå in på, det är något personligt och spelar längre ingen roll. Men hörni, en vecka kvar till lovet! Det är ju helt crazy. Fyfan vad snabbt tiden gått. Anyway, igår åkte jag till kista och fikade/käkade med Valasia Eleni och Kristina. Var jätte mysigt, blev en dels planer inför sommaren 09 också! Idag måste jag börja med mitt historia arbete som ska vara inne på torsdag, och även med affärsdjuridiken! Skärpning Janna!! Vad ska ni göra idag?



Någon som redan har bestämt sig om den ska kolla på Blondinbellas nya tv program som sänds idag 20.00 på tv400?

Kommentarer
Postat av: Linda

GOD JUL på dig med gumman!! :D vaa vad konstigt att det inte gick :o hoppas du hade en bra julafton gumman :) <3<3

2008-12-25 @ 20:06:08
URL: http://nerdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0