Onsdag

Hej bloggen! Hoppas ni mår bra. Jag har inte haft tid att uppdatera så därför slänger jag in ett inlägg nu. Konstantina och Marki kom till mig runt 23.00 för att vi skulle plugga tsm. Jag har ju psykologi prov idag! Haha, konstantina pluggade as bra medans jag och Marki bussade framför tv:n och åt typ hela tiden. Kl 02.00 så gick Konstantina hema hem, hon orkade inte mer medans jag och Marki fortsatte roa oss haha. Blev inte så mycket plugg för min del. Vi somnade runt halv 5 och kl 07.00 gick vi upp för att hon skulle åka till skolan. Jag gick och la mig igen och gick upp kl 11.00. Har ätit en fet frukost och pluggat. Känner att jag kan nada! Men jag orkar inte bry mig. Är klar med Engelskan iaf!

Efter skolan ska jag träffa Maria som jag har saknat, vi ska ta en sväng i kista. Sen blir det matte plugg med tjejerna igen. Vad sägs Marki, tv bus även idag ;) ? Hahaha =D

Kommentarer
Postat av: Dimitra

Gumman, vilken fin blogg du har nu...smart val att skapa en blogg här. Nu kommer jag följa din blogg med spänning. Du är så söt och underbar.

Stay cool!

Love Dimitra

2009-03-07 @ 12:13:41
URL: http://www.metrobloggen.se/dimitra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0