Livet är underbart när underlivet är bart



Ååh va skönt allt känns just nu. Livet flytter bara på som den ska. Jag känner mig lycklig, konstigt nog! Gårdagen var overklig haha mycket som hände. Men min Maria var räddaren i nöden. Första hade jag varken cigg eller pengar, tårarna rann och jag kände paniken komma. Att jag kan gråra över cigg? Yes, Maria hade pengar så det fixade sig till slut. På kvällen när vi skulle hem, när hon skulle ta bussen hem så hände det som ingen av oss trodde på! Hon var en riktig krigare hon verkligen skrek efter mig gång på gång för att jag skulle gå tillbaka och se honom, hon drog honom tom! Har inte kunnat tacka henne tillräckligt fastän jag inte gick tbx så var tanken som räknades. Hon gjorde verkligen allt för att se mig lycklig min älskling. Vänner som henne växer inte på träd. Anyway, vi åkte till kista och  köpte presenter idag, eller rättare sagt Maria. Sen träffade vi Marki och O* och bara chillade. Nu ska jag äta pizza och kolla på Brothers & Sisters snart =) Inget plugg för mig, fastän jag har en historia inlämning och redovisning imorgon så skiter jag i! Jag orkar inte mer helt enkelt.

Imrgon ska jag träffa Mimmi efter skolan och fixa något. Sen blir det nog att umgås med tjejerna bara. Kanske karaoke night? Vem vet. Ha det gött sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0